środa, 28 stycznia 2015

Wadliwy produkt...

Witam
Poniżej przedstawię wam krótką historię wadliwego produktu....
Dostałem z firmy "Rubicon" model Shermana M4A3...ŁAŁ..zamówiłem w sklepie czekałem około 4 tygodni aż przyjdzie.... I wreszcie się pojawił :)
Mój Sherman :) z możliwością wystawienia 3 opcji uzbrojenia
Jak tylko dostałem go w swoje łapki czym prędzej zająłem się sklejanie dwóch wież aby jak najlepiej wykorzystać części zestawu
Sklejając kadłub zauważyłem nie dolewkę na kratce....myślę trudno
Z chwile znalazłem nie dolewkę uchwytu stabilizacji lufy.....
poczułem rozczarowanie.....kurde...a miał to być taki fajny model


Niby nie dolewki nie duże można je zamaskować ,ale niesmak pozostał
wrzuciłem fotki na facebooka boltowego z zapytaniem czy ktoś inny miał kiedykolwiek podobny problem z modelami z Rubicona ???


okazało się że jestem wyjątkiem :)

ale doradzono mi abym reklamował...model już skleiłem mówię...co Ci szkodzi odpowiadali....
Hmmmm....no dobra zbierałem się tydzień do napisania maila do customer service...
Wreszcie w niedziele usiadłem i napisałem... jaki mam problem, co mi doradzają w tej sprawie i takie tam...
I tutaj baaardzo pozytywne zaskoczenie dostałem odpowiedz po 1h ,że przepraszają i abym podał swój adres do wysyłki ??!!
Zdziwienie moje było wielkie..... tak szybko i to w niedziele...no dobra...podałem dane...
A tu drugie zdziwienie .....w poniedziałek wyślemy do pana nowy model....
W poniedziałek informacja do śledzenia paczki. Paczka już wysłana...
Sprawdzam numer paczki w DHL....paczka wysłana z Hong Kongu ??!!!!
Myślę sobie no nieźle, ciekawe kiedy przyjdzie
Dzisiaj w środę popołudniu kurier wręczył mi paczkę...szok ??!!! 3 dni z Hong Kongu reakcja na mail z realizacją 4 dni....!!??

Nie wiem jak wasze doświadczenia z reklamacjami ale dla mnie to nowość.
Wielki szacunek do firmy "Rubicon"  i rada dla was... jeżeli jest coś do reklamacji to reklamujcie.
Porządne firmy zawsze odpowiedzą
pozdrawiam

Marcin

1 komentarz:

  1. No i masz dwa Shermany!
    Super załatwienie sprawy ze strony Rubiconu.

    OdpowiedzUsuń